Tilaaminen

Tarvitseeko minun rekisteröityä kauppaanne tilatakseni?

Ei tarvitse. Luodessasi tunnuksen saat käyttöösi mm. tilaushistorian ja sinun ei tarvitse syöttää yhteystietoja uudelleen tilatessa.

Voinko tilata puhelimitse?

Kyllä voit! Soita asiakaspalveluumme 044 366 7798

Onko ostaminen turvallista?

Rellunkulman verkkokaupasta ostaminen on turvallista. Koko Rellunkulman kauppa on suojattu verkkopankkienkin käyttämällä SSL-tekniikalla. Sama tekniikka on käytössä myös kaikissa maksunvälityspalveluissa ja maksutapahtumissa.

Mistä tiedän tilaukseni toimituskulut?

Tuotekohtaiset toimituskulut näet tuotesivulta ja koko tilauksen toimituskulut ostoskorista.

Voinko tehdä muutoksia tilauksiin?

Mikäli haluat muuttaa tilaustasi, ota yhteyttä asiakaspalveluun 0443667798. Jos tilauksesi on postitettu, ei muutosten teko ole enää mahdollista.

Saanko tiedon pakettini lähdöstä?

Kyllä! Saat sähköpostiisi ilmoituksen kun tilauksesi on käsitelty ja lähetetty. Toimitusvahvistuksen mukana saat seurantakoodin lähetyksen seuraamiseksi.

Voinko tehdä muutoksia tilauksiin?

Mikäli haluat muuttaa tilaustasi, ota yhteyttä asiakaspalveluun 0443667798. Jos tilauksesi on postitettu, ei muutosten teko ole enää mahdollista.

Tuotteet

Miksi kuva tai tuotetiedot puuttuvat?

Valikoimamme kasvaa jatkuvasti, joten joskus saattaa tiedot olla vajavaiset tai puutteelliset. Mikäli kaipaat lisätietoa, ota yhteyttä asiakaspalveluun

Mistä näen tuotteiden varastotilanteen?

Tuotteiden varastossa saldot näkyvät jokaisen tuotteen tuotekortissa.

Olen nähnyt liikkeessänne tietyn tuotteen, mutta en löydä sitä verkkokaupasta?

Verkkokaupassamme on tällä hetkellä vain murto-osa liikkeidemme valikoimasta. Jos et löydä kaipaamaasi tuotetta, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalvelu@rellunkulma.fi

Ovatko tuotteet samanhintaisia verkossa ja myymälässä?

Tuotteet ovat pääsääntöisesti samanhintaisia (Osa tarjouskampanjoista on vain verkossa)

Ovatko tuotteet teidän varastossa vai myyttekö toimittajan varastosta?

Valtaosa tuotteista löytyy suoraan omasta varastossa, jolloin pystymme toteuttamaan joustavan ja nopean toimituksen.

Maksaminen

Mitkä maksutavat löytyy verkkokaupasta?

Katso Maksutavat sivut

Toimitatteko kirjanpitokelpoisen kuitin?

Ehdottomasti – kirjanpitokelpoinen kuitti liitetään kaikkiin tilauksiin.

Toimivatko alennuskoodit myös liikkeessä?

Valitettavasti alennuskoodit toimivat pelkästään verkkokaupassa.

Kassalla kysyttiin henkilötunnustani – miksi?

Henkilötunnus täytyy syöttää, jotta Klarna voi suorittaa luottotarkastuksen ja antaa luottopäätöksen. Henkilötunnus on vain ja ainoastaan Klarnan luottotarkastuksia varten, emme säilytä henkilötunnuksia.

Toimitukset

Toimitatteko tuotteita ulkomaille tai Ahvenanmaalle?

Valitettavasti verkkokaupasta voi tilata tuotteita vain Manner-Suomeen. Emme toimita tuotteita Ahvenanmaalle tai Suomen rajojen ulkopuolelle.

Voinko noutaa tilaamani tuotteet?

Kyllä voit, valitse toimitustavaksi “Nouto myymälästä”. Lähetyksesi on valmis noudettavaksi kun saat siitä sähköposti-ilmoituksen!

Millä toimitustavoilla tuotteita on mahdollista tilata?

Katso Toimitustavat sivuilta

Kuinka pitkät ovat toimitusaikanne?

Toimitamme tilaukset pääsääntöisesti 2-5 arkipäivän kuluessa tilauksesta poikkeuksena paikkakunnat joihin Kiitolinjalla on tietyt jakopäivät. Mikäli tilauksen toimituksen suhteen esiintyy ongelmia, olemme yhteydessä sinuun.

Palautukset & takuu

Millainen takuu tuotteilla on?

Kaikilla tuotteilla on lain määrämää 12kk takuu ellei tuotesivulla erikseen ilmoiteta

Kuinka esimerkiksi työkoneiden takuu toimii?

Huolto-osasto kartoittaa tuotteen vian ja tekee päätöksen otetaanko tuote meille tarkastettavaksi, toimitetaanko varaosat vai lähetetäänkö tuote suoraan maahantuojan huoltoon.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Katso Takuupalautukset sivuilta

Kuinka hyvitykset tapahtuvat palautusten ja vaihtojen yhteydessä?

Maksamme palautukset ilmoitetulle pankkitilille n. 7 päivän kuluessa.

Asiakaspalvelu

Onko asiakaspalvelunne puhelimella tavoitettavissa?

Kyllä, asiakaspalvelun tavoitat puhelimitse numerosta 0443667788

Soitin asiakaspalveluun, mutta minulle ei vastattu

On mahdollista, että asiakaspalvelussa on ruuhkaa tai asiakaspalvelu ei ole avoinna.

Maksaako asiakaspalveluunne soittaminen?

Käytössämme on normaali matkapuhelinliittymä, jolloin operaattorisi veloittaa soittamisesta samalla tavalla kuin soittaisit mihin tahansa muuhun matkapuhelimeen