Maksutavat



Checkout - Oma maksutapa kaikille

Checkout tarjoaa sopivan maksutavan kaikille. Checkout maksupalvelun kautta voit maksaa mm. verkkopankilla, laskulla tai osamaksulla.

Checkout Finlandin maksupalvelun kautta tapahtuvat maksut voi suorittaa Nordean, Osuuspankin, Tapiolan, Ålandsbankenin, Aktian, Paikallisosuuspankkien, Sampo Pankin, Handelsbankenin tai S-Pankin maksupainikkeilla.


Verkkopankin käyttäminen maksuissa on turvallista ja nopeaa!



Jousto

JOUSTO on verkkokaupan mukavin maksutapa, jolla voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4.90 €) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 € ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Jousto on kotimainen palvelu, jolla rahoitat ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto palvelu on tarkoitettu 20-75 vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustorahaa voi saada 20-2000 euron ostoksiin. Laskun saat halutessasi myös sähköpostiin. Hakiessasi Jousto:a tunnistaudut ensin millä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla ja tämän jälkeen täytät lomakkeelle tietosi. Päätöksen ja tiedon lainan myöntämisestä saat heti. Tämän jälkeen palaudut takaisin verkkokauppaan ja tilauksesi on käsitelty.

Kun maksat jousto:lla ja valitset maksutavaksi laskun, saat aina korotonta maksuaikaa 14 vuorokautta Ainoa kulu on laskutusmaksu 4,90€. Joustorahalla voit maksaa myös erissä 1-12 kuukauden takaisinmaksuajalla. Tällöin laskutusmaksun 4,90€ /lasku lisäksi perimme avoinna olevasta lainasummasta 29% vuotuista korkoa (kuukausikorko 2,42%).

Jousto:lla maksaminen on erittäin turvallista. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä.

Joustoa käyttäessä tunnistaudut verkkopankkitunnuksilla.

Collector Lasku ja Osamaksu

Collector Bank AB, Y-tunnus 556597-0513, tarjoaa mahdollisuuden ostaa laskulla / osamaksulla sekä vähintään 20-vuotiaille yksityishenkilöille että yrityksille Suomessa.

Lasku on nopea ja turvallinen maksutapa.

Saat lisää maksuaikaa.

Maksat vasta kun olet saanut tuotteesi.

Palvelun käyttö edellyttää Tupas tunnistautumista.

Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita 5000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 36 kk.

Mash Lasku ja Osamaksu

Mash on edullinen, turvallinen, kotimainen maksutapa. Mashin lasku ja osamaksu tarjoavat asiakkaille joustavasti maksuaikaa. Laskun voi helposti muuttaa myöhemmin osamaksuksi.

  • Mash-lasku: 14 päivää korotonta maksuaikaa, asiakas maksaa ainoastaan laskutuslisän
  • Mash-osamaksu: 3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk tai 60 kk maksuaikaa (60 kk tulee mahdolliseksi, kun ostoksen arvo on 2000 € tai yli)
  • Mahdollistaa 10–10 000 € ostokset
  • Yli 20-vuotiaille Suomessa asuville asiakkaille

MasterCard

Maailman hyväksytyin kortti! MasterCardilla maksat Rellunkulman lisäksi yli 28 miljoonassa paikassa ympäri maailman. MasterCard -maksuissa syötät korttisi tiedot erittäin tiukasti salatussa ja turvallisessa Luottokunnan maksupalvelussa.

MasterCard SecureCode

MasterCard SecureCode on verkkomaksamisen luotettavuutta parantava kansainvälinen palvelu, joka todentaa kaupan osapuolet. Kahdeksanmerkkinen salasana vastaa kortinhaltijan allekirjoitusta, kun ostokset tehdään Internetissä. Kaikki MasterCard SecureCode tiedot käsitellään Luottokunnan tarkasti SSL-suojatussa maksupalvelussa.

Visa

Visa on enemmän kuin kortti; se on luottevan maksamisen tae myös sähköisessä maailmassa. Internetin suosituin maksuväline on Visa, sillä yli puolet maailman Internet-kaupasta maksetaan Visalla. Korttisi ja maksusi tiedot käsitellään erityisen tehokkaasti suojatussa Luottokunnan maksupalvelussa.

Verified by Visa

Verified by Visa -palvelu varmentaa Visa-korttisi verkko-ostoksia maksaessasi. Varmennus suoritetaan henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi tai tätä varten saamallasi salasanalla. Verified by Visa -palvelun tiedot käsitellään Luottokunnan tehokkaasti suojatussa maksupalvelussa.

Visa Electron

Visa Electron on kansainvälinen online-maksukortti, joka on kytketty reaaliaikaisesti pankkitiliisi. Eli raha-asiat pysyvät aina ajan tasalla. Kaikki Visa Electronilla tapahtuvat maksut käsitellään Luottokunnan tehokkaasti suojatussa ja salatussa maksupalvelussa.


Joustava erämaksu (ent. Klarna tili)

Joustava erämaksu -palvelu tuotetaan yhteistyössä Klarna Oy:n kanssa. Joustava erämaksu -palvelulla voimme tarjota sinulle mahdollisuuden jakaa tilauksesi maksamisen osiin.

Vain yksityishenkilöille



Osamaksuvaihtoehdot


3 kk, korko 0%, perustamismaksu 9,90 €, kk-maksu 3,95€
6 kk, korko 0%, perustamismaksu 19,00 €, kk-maksu 3,95€
12 kk, korko 0%, perustamismaksu 29,00 €, kk-maksu 3,95€
24 kk, korko 9,95%, perustamismaksu 29,00 €, kk-maksu 3,95€
36 kk, korko 9,95%, perustamismaksu 29,00 €, kk-maksu 3,95€
Joustava erämaksu, korko 19,90%


Hakemuksesi tulee käymään läpi tavanomaisen luottotietoja koskevan selvityksen, mikä tarkoittaa, että Klarna Oy tulee tarkistamaan luottotietosi. Jos sinulla on asiaan liittyviä kysymyksiä, voit ottaa yhteyttä Klarnan numeroon 09-425 99 771. Numerossa palvellaan arkisin kello 8.00-18.00 välisenä aikana. Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@klarna.fi

Todellinen vuosikorko 1 000 € ostolle, laskettuna kuluttajasuojainlain säännösten mukaan, on 34,64% (01.04.2009)

Tietoa Klarnan palveluista

Laskulla

Laskulla -palvelu tuotetaan yhteistyössä Klarna Oy:n kanssa. Laskulla -palvelulla voimme tarjota sinulle mahdollisuuden maksaa tuotteet paketin mukana tulevalla laskulla.

Laskutuslisä 5,00 €



Muuta

Todellinen vuosikorko 1 000 € ostolle, laskettuna kuluttajasuojainlain säännösten mukaan, on 34,64% (01.04.2009)

Vain yksityishenkilöille

Hakemuksesi tulee käymään läpi tavanomaisen luottotietoja koskevan selvityksen, mikä tarkoittaa, että Klarna Oy tulee tarkistamaan luottotietosi. Jos sinulla on asiaan liittyviä kysymyksiä, voit ottaa yhteyttä Klarna Oy:n numerossa 09-425 99 771. Numerossa palvellaan arkisin kello 8.00-18.00 välisenä aikana. Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@klarna.fi

Bussi- ja postiennakko


Voit maksaa tilauksesi samalla kun noudat tilauksesi postista tai matkahuollosta.
HUOM! Noutamatta jätetty paketti ei ole tilauksen peruutus. Perimme noutamatta jätetyistä paketeista toimituskulut.
Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Maksutavat


Kotimaiset verkkopankit – Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken ja Ålandsbanken. Maksaminen tapahtuu Сheckout Finland Oy:n kautta.

Luottokunnan digitaalinen maksupalvelu – Visa, Visa Electron, Verified by Visa, MasterCard ja MasterCard SecureCode

Lasku sähköpostiin – Saat sähköpostiisi automaattisesti tilauksen yhteydessä latauslinkin, josta pääset lataamaan PDF-laskun. Voit maksaa laskun helposti verkkopankissa tai vaikka perinteisesti pankissa.

Postiennakko ja Matkahuollon Bussiennakko – Maksat tilauksen noutaessasi sitä Postista tai Matkahuollosta.

Klarna Lasku – 14 vrk maksuaikaa – katso ehdot

Joustava Erämaksu – Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.

Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi ja väestörekisteriin ilmoittamasi osoite. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi.

Katso tarkemmat tiedot maksutavoista Maksutavat -sivulta

Toimitus

Toimitamme tuotteita täysi-ikäisille asiakkaillemme Postin, Matkahuollon tai Kiitolinjan välityksellä Manner-Suomeen. Kiitolinjan rahtihinnat koskevat toimituksia Rovaniemen eteläpuolelle. (Pohjoispuolelle pyydä rahtihinta)

Tuotteiden toimitusaika on yleensä 2-5 arkipäivää. Poikkeuksena tilaus- ja/tai ennakkotuotteet, joiden toimitusajat on ilmoitettu erikseen tuotekohtaisesti tuotekortissa ja tietyt paikkakunnat, joihin rahdin jako tapahtuu vain tiettyinä viikonpäivinä.

Esimerkiksi tilaus tulee maanantaina, tavara lähtee tiistaina, mutta Kiitolinjan jakelupäivä paikkakunnalle on maanantai -> lähetyksen toimitus viivästyy.

Hinnat

Verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron ja mahdolliset kierrätysmaksut. Oikeudet muutoksiin pidätetään.

Tuotteen palauttaminen

Lainaus Kuluttajaviraston sivuilta

“Kuluttajalla on oikeus kokeilla etämyyntituotetta kotona, koska ostopäätös tehdään yleensä vain kuvan ja tekstin perusteella eikä tuotetta voi silloin tutkia. Pääsääntö on, että kokeilun ja tutkimisen voi tehdä kuten myymälöissä. Tuotetta ei kuitenkaan saa ryhtyä käyttämään.”

Käyttämättömillä tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.

Palautukset voi suorittaa Matkahuollon/Postin kautta toimitetuille lähetyksille asiakaspalautuksesta tulee olla yhteydessä Oy Varkauden Rellunkulmaan palautuskoodin saadakseen.
Ota itsellesi aina tosite palautuksesta Matkahuollon tai Postin konttorista

Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja käyttämätön.

Palautuskustannuksia ei korvata mikäli tuote joudutaan noutamaan asiakkaan kotoa tai kyseessä on ns. ylisuuri paketti, joka joudutaan palauttamaan rahtina tai muuta kuin Matkahuollon asiakaspalautuspalvelua käyttäen.

Palautuksia varten täytä Palautuslomake(PDF) täydellisesti ja liitä se palautuksesi mukaan. Lisäksi pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen palautusta.

Tilauksen kokonaisarvo, mukaanlukien mahdolliset toimituskulut, hyvitetään 14 päivän kuluessa, kun tilinumero ilmoitetaan asiakaspalautuslomakkeessa ja tilauksessa on mukana kopio kuitista tai laskusta. Mikäli lähetyksessä ei ole mukana kopiota kuitista tai laskusta, veloitamme ylimääräisestä työstä 25 euroa.

Mikäli haluatte rahanne takaisin palautetusta tuotteesta(ei koske takuupalautuksia) on sen oltava ehdottomasti alkuperäisessä kunnossa kaikkine tarvikkeineen ja pakkauksineen (= Voimme myydä tuotteen uudelleen täydellä hinnalla) täysimääräistä rahojen palautusta varten. Mikäli palautetussa lähetyksessä ei kuitenkaan ole kaikkea sinne kuuluvaa tai se on huonossa kunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme pääsääntöisesti 25 % myyntihinnasta vahingonkorvauksena.

Noutamatta jätetty tilaus EI OLE tilauksen peruutus! Noutamattomasta lähetyksestä perimme tilaajalta lähetyksen aiheutuneet lähetyskulut lähetyksestä riippuen.

Tuotteiden takuu

Kaikilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen vähintään kuuden kuukauden takuu, ellei toisin ole ilmoitettu. Tätä pidemmät takuut on ilmoitettu tuotekohtaisesti erikseen tuotteen tiedoissa.

Takuu-aika alkaa kuitissa tai laskussa olevasta päiväyksestä ja kestää kuitissa määritellyn ajan kuukausina. Mahdollinen tuotteen takuuvaihto tai korjaaminen ei pidennä tuotteen alkuperäistä takuuta.

Kaikki takuupalautukset testataan ja tutkitaan ennen päätösten tekoa. Rellunkulma voi vapautua tuotteen takuuvastuusta, jos saatamme todennäköiseksi tai toteen, että tuotteen huonontuminen, vahingoittuminen tai rikkoutuminen johtuu tapaturmasta, tavaran vääränlaisesta käytöstä, huollon laiminlyönnistä tai muusta ostajan puolelta olevasta seikasta.

Takuu ei kata tuotteiden virittämistä. Sähkölaitteissa takuu ei kata sähkökatkojen tai ukkosen aiheuttamia vaurioita, tuotteen väärästä säilyttämisestä tai puhdistamisen laiminlyönnistä aiheutuvia vahinkoja, tuotteiden väärinkäyttöä tai muita ohjeiden laiminlyöntiä, mukaanlukien asiakkaan puolesta sattuneita asennusvirheitä tai fyysisiä tuotteen rikkomisia.

Oy Varkauden Rellunkulma pidättää oikeuden periä aiheettoman takuuhuollon kulut asiakkaalta. Aiheettoman huollon kuluina peritään mahdolliset huollosta aiheutuvat kulut, Oy Varkauden Rellunkulman käsittelykulut ja mahdolliset kuljetuskustannukset.

Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.

Emme lunasta maksamattomia, postiennakko- tai kuriirilähetyksiä (palautuksia tai takuukorjauksia). Tuotteet tulee palauttaa Postin tai Matkahuollon asiakaspalautuksena, joka on lähettäjälle ilmainen Suomesta lähetettäessä. Muita lähetystapoja käytettäessä emme korvaa lähetyskuluja ellei asiakaspalvelun kanssa ole muuta sovittu.

Epäselvissä tilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluun.