![]() Paytrail - Oma maksutapa kaikillePaytrail tarjoaa sopivan maksutavan kaikille. Paytrail maksupalvelun kautta voit maksaa mm. verkkopankilla, kortilla, laskulla tai osamaksulla.Verkkopankin käyttäminen maksuissa on turvallista ja nopeaa! Jousto lasku ja osamaksuJousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa! Walley Lasku/OsamaksuJoustoa ja valinnanvapautta – maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden ajalle. |
![]() MasterCardMaailman hyväksytyin kortti! MasterCardilla maksat Rellunkulman lisäksi yli 28 miljoonassa paikassa ympäri maailman. MasterCard -maksuissa syötät korttisi tiedot erittäin tiukasti salatussa ja turvallisessa Luottokunnan maksupalvelussa. |
![]() MasterCard SecureCodeMasterCard SecureCode on verkkomaksamisen luotettavuutta parantava kansainvälinen palvelu, joka todentaa kaupan osapuolet. Kahdeksanmerkkinen salasana vastaa kortinhaltijan allekirjoitusta, kun ostokset tehdään Internetissä. Kaikki MasterCard SecureCode tiedot käsitellään Luottokunnan tarkasti SSL-suojatussa maksupalvelussa. |
![]() VisaVisa on enemmän kuin kortti; se on luottevan maksamisen tae myös sähköisessä maailmassa. Internetin suosituin maksuväline on Visa, sillä yli puolet maailman Internet-kaupasta maksetaan Visalla. Korttisi ja maksusi tiedot käsitellään erityisen tehokkaasti suojatussa Luottokunnan maksupalvelussa. |
![]() Verified by VisaVerified by Visa -palvelu varmentaa Visa-korttisi verkko-ostoksia maksaessasi. Varmennus suoritetaan henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi tai tätä varten saamallasi salasanalla. Verified by Visa -palvelun tiedot käsitellään Luottokunnan tehokkaasti suojatussa maksupalvelussa. |
![]() Visa ElectronVisa Electron on kansainvälinen online-maksukortti, joka on kytketty reaaliaikaisesti pankkitiliisi. Eli raha-asiat pysyvät aina ajan tasalla. Kaikki Visa Electronilla tapahtuvat maksut käsitellään Luottokunnan tehokkaasti suojatussa ja salatussa maksupalvelussa. |
![]() Maksa myöhemmin & Pilko maksutKlarna tarjoaa mm. seuraavat laskuvaihtoehdot:
|
Lasku sähköpostiinToimitamme tilauksesta laskun sähköpostiisi tilausvahvistuksen yhteydessä. HUOM! Tilaus toimitetaan kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Pidämme tilauksia avoinna 5 arkipäivää. Rahojen siirtyminen tilillemme voi kestää muutaman päivän. |
Lasku sähköpostiin – Saat sähköpostiisi automaattisesti tilauksen yhteydessä latauslinkin, josta pääset lataamaan PDF-laskun. Voit maksaa laskun helposti verkkopankissa tai vaikka perinteisesti pankissa.
Klarna Lasku – 14 vrk maksuaikaa – katso ehdot
Pilko Maksut – Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.
Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi ja väestörekisteriin ilmoittamasi osoite. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi.
Katso tarkemmat tiedot maksutavoista Maksutavat -sivulta
Toimitamme tuotteita täysi-ikäisille asiakkaillemme Postin, Matkahuollon tai DB Schenkerin välityksellä Manner-Suomeen. DB Schenkerin rahtihinnat koskevat toimituksia Rovaniemen eteläpuolelle (Pohjoispuolelle pyydä rahtihinta)
Tuotteiden toimitusaika on yleensä 2-5 arkipäivää. Poikkeuksena tilaus- ja/tai ennakkotuotteet, joiden toimitusajat on ilmoitettu erikseen tuotekohtaisesti tuotekortissa ja tietyt paikkakunnat, joihin rahdin jako tapahtuu vain tiettyinä viikonpäivinä.
Esimerkiksi tilaus tulee maanantaina, tavara lähtee tiistaina, mutta DB Schenkerin jakelupäivä paikkakunnalle on maanantai -> lähetyksen toimitus viivästyy.
Verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron ja mahdolliset kierrätysmaksut. Oikeudet muutoksiin pidätetään.
“Kuluttajalla on oikeus kokeilla etämyyntituotetta kotona, koska ostopäätös tehdään yleensä vain kuvan ja tekstin perusteella eikä tuotetta voi silloin tutkia. Pääsääntö on, että kokeilun ja tutkimisen voi tehdä kuten myymälöissä. Tuotetta ei kuitenkaan saa ryhtyä käyttämään.”
Käyttämättömillä tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.
Palautukset voi suorittaa Matkahuollon/Postin kautta toimitetuille lähetyksille asiakaspalautuksesta tulee olla yhteydessä Oy Varkauden Rellunkulmaan palautuskoodin saadakseen.
Ota itsellesi aina tosite palautuksesta Matkahuollon tai Postin konttorista
Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja käyttämätön.
Palautuskustannuksia ei korvata mikäli tuote joudutaan noutamaan asiakkaan kotoa tai kyseessä on ns. ylisuuri paketti /rahtituote, joka joudutaan palauttamaan rahtina tai muuta kuin Matkahuollon asiakaspalautuspalvelua käyttäen.
Palautuksia varten täytä Palautuslomake(PDF) täydellisesti ja liitä se palautuksesi mukaan. Lisäksi pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen palautusta.
Tilauksen arvo hyvitetään 14 päivän kuluessa, kun tilinumero ilmoitetaan asiakaspalautuslomakkeessa ja tilauksessa on mukana kopio kuitista tai laskusta. Mikäli lähetyksessä ei ole mukana kopiota kuitista tai laskusta, veloitamme ylimääräisestä työstä 25 euroa.
Mikäli haluatte rahanne takaisin palautetusta tuotteesta(ei koske takuupalautuksia) on sen oltava ehdottomasti alkuperäisessä kunnossa kaikkine tarvikkeineen ja pakkauksineen (= Voimme myydä tuotteen uudelleen täydellä hinnalla) täysimääräistä rahojen palautusta varten. Mikäli palautetussa lähetyksessä ei kuitenkaan ole kaikkea sinne kuuluvaa tai se on huonossa kunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme pääsääntöisesti 25 % myyntihinnasta vahingonkorvauksena.
Jos olet tyytymätön tilaamaasi tuotteeseen, se ei sovellu käyttöösi tai ei vastannut odotuksia, voit palauttaa sen meille. Huomioithan, että tällaisessa tapauksessa sinun on maksettava alkuperäiset toimituskulut itse. Emme myöskään korvaa palautuksen yhteydessä mahdollisesti syntyneitä muita välillisiä kustannuksia. Reklamaatioista tai takuunalaisista palautuksista emme veloita asiakasta.
Noutamatta jätetty tilaus EI OLE tilauksen peruutus! Noutamattomasta lähetyksestä perimme tilaajalta lähetyksestä aiheutuneet alkuperäiset lähetyskulut.
Kaikilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen vähintään kuuden kuukauden takuu, ellei toisin ole ilmoitettu. Tätä pidemmät takuut on ilmoitettu tuotekohtaisesti erikseen tuotteen tiedoissa.
Takuu-aika alkaa kuitissa tai laskussa olevasta päiväyksestä ja kestää kuitissa määritellyn ajan kuukausina. Mahdollinen tuotteen takuuvaihto tai korjaaminen ei pidennä tuotteen alkuperäistä takuuta.
Kaikki takuupalautukset testataan ja tutkitaan ennen päätösten tekoa. Rellunkulma voi vapautua tuotteen takuuvastuusta, jos saatamme todennäköiseksi tai toteen, että tuotteen huonontuminen, vahingoittuminen tai rikkoutuminen johtuu tapaturmasta, tavaran vääränlaisesta käytöstä, huollon laiminlyönnistä tai muusta ostajan puolelta olevasta seikasta.
Takuu ei kata tuotteiden virittämistä. Sähkölaitteissa takuu ei kata sähkökatkojen tai ukkosen aiheuttamia vaurioita, tuotteen väärästä säilyttämisestä tai puhdistamisen laiminlyönnistä aiheutuvia vahinkoja, tuotteiden väärinkäyttöä tai muita ohjeiden laiminlyöntiä, mukaanlukien asiakkaan puolesta sattuneita asennusvirheitä tai fyysisiä tuotteen rikkomisia.
Oy Varkauden Rellunkulma pidättää oikeuden periä aiheettoman takuuhuollon kulut asiakkaalta. Aiheettoman huollon kuluina peritään mahdolliset huollosta aiheutuvat kulut, Oy Varkauden Rellunkulman käsittelykulut ja mahdolliset kuljetuskustannukset.
Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.
Emme lunasta maksamattomia, postiennakko- tai kuriirilähetyksiä (palautuksia tai takuukorjauksia). Tuotteet tulee palauttaa Postin tai Matkahuollon asiakaspalautuksena, joka on lähettäjälle ilmainen Suomesta lähetettäessä. Muita lähetystapoja käytettäessä emme korvaa lähetyskuluja ellei asiakaspalvelun kanssa ole muuta sovittu.
Epäselvissä tilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluun.